سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز بانه

اخبار روز صنعت کولر در ایران و خرید از بانه

شستشوی ظروف با تعداد زیاد در مهمانی‌ها همیشه دردسرهای خاص خود را دارد از شکسته شدن ظرف‌ها گرفته تا تمیز نشدن آنها. ماشین‌های ظرفشویی بهترین راهکار برای خلاصی از این دست مشکلات هستند. ماشین ظرفشویی اسنوا مدل  SWD-140 یکی از کم مصرفترین محصولات شستشوی اسنوا می‌باشد که علاوه بر طراحی شکیل و زیبا، در مصرف انرژی هم صرفه جویی می‌شود. این مدل از ظرفشویی اسنوا دارای 3 سبد است که یک سبد مخصوص قرار دادن قاشق و چنگال و کارد برای شستشو است و دو سبد دیگر از جنس استیل ضد زنگ هستند و یکی از سبدها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با این قابلیت می‌توان قابلمه و ظروف بزرگ را داخل این ماشین شستشو داد. این دستگاه دارای برنامه‌های مختلف شستشو می‌باشد که این برنامه‌ها شامل برنامه شستشوی سریع، شستشوی خودکار، برنامه شستشوی ظریف، برنامه شستشوی پرقدرت، برنامه شستشوی اقتصادی، برنامه شستشوی نیم بار می‌باشد.

برنامه شستشوی نیم بار برای زمانیست که مقدار ظروف برای شستشو زیاد نیست و می‌توان از نیمی از ظرفیت دستگاه استفاده کرد و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرد.پنل این ماشین ظرفشویی اسنوا جلوی آن قرار دارد و شامل دکمه‌های تنظیم شستشو و نمایشگر LED برای نشان دادن تنظیمات دستگاه است. شما برای شستن ظرف‌هایی که در سینک آشپزخانه جمع شده است به مصرف آب زیادی نیاز دارید، اما اگر برای شستشوی ظروف از ماشین ظرفشویی اسنوا استفاده کنید، درصد آب کمتری مصرف می‌کنید و این یعنی یک ایده اقتصادی خوب که شما را ماهانه از پرداخت هزینه اضافه بابت قبض آب معاف می‌کند. این محصول مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که در صورت بروز مشکل و ایراد شما را مطلع می‌سازد. همچنین کنترل هوشمند جهت شروع با تأخیر فراهم شده که می‌توان از 1 تا 24 ساعت زمان شروع شستشو را به تأخیر انداخت. برای جلوگیری از دسترسی کودکان، روی بدنه دکمه قفل کودک قرار دارد.

اگر از مغازه دارها بپرسید، می گویند همه ماشین‌های ظرفشویی میوه و سبزی می‌شویند و سبد میوه شوی هم دارند. خوب است بدانید این سبد میوه شوی که مغازه دارها از آن نام می‌برند، چیزی نیست جز همان طبقه اول ماشین ظرفشوییدر حقیقت آنچه ماشین ظرفشویی اسنوا را از نظر شستن میوه از ماشین ظرفشویی های دیگر متمایز می‌کند، قابلیت کار با آب سرد است، یعنی اینکه در ماشین ظرفشویی برنامه‌ای تعبیه شده باشد که با استفاده از آن بشود میوه‌ها را با آب سرد شست تا پلاسیده نشوند.

اگر قصد خرید دارید دنبال ماشین‌های ظرفشویی که دارای بیشترین بازوی آبپاش هستند، بگردید. مدل‌های مناسب‌تر یک بازوی آبپاش دارند درحالی‌که مدل‌های ماشین ظرفشویی اسنوا بیش از سه بازوی آبپاش دارند. این ماشین ظرفشویی بر کار خود نظارت می‌کند تا همه چیز به طور مطلوب پیش رود. یک زمان سنج، طول مدت هرچرخه را تنظیم می‌کند؛ یک گیرنده حسی دمای آب و هوا را نمایان می‌کند تا از گرم شدن بیش از حد ظروف و تخریب آنها جلوگیری کند و گیرنده حسی دیگری می‌تواند بگوید که سطح آب به اندازه کافی بالا هست تا مرحله شست و شو و آب کشی آغاز شود. ماشین ظرفشویی اسنوا دارای رده انرژی ++A و جزء محصولات باکیفیت شرکت اسنوا می‌باشد که در بین کلیه مدل‌های ماشین ظرفشویی یکی از کم مصرف‌ترین محصولات است.

قابلیت‌هایی مثل قفسه‌های قابل تنظیم، قفسه بالایی متحرک و وجود فضاهای دندانه دار، تطبیق پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می‌دهد. استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا تا حد قابل توجهی مصرف آب خانگی را کاهش می‌دهد، به طوری که یک دست ظروف 144 پارچه را اگر با دست بشوییم 85 لیتر آب مصرف می‌شود در حالی که همین تعداد در ماشین ظرفشویی اسنوا تنها 16 لیتر آب نیاز دارد.