سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز بانه

اخبار روز صنعت کولر در ایران و خرید از بانه

کولرگازی گری مدل اسپلیت به دلیل کیفیت بسیار بالا یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین سیستمهای تهویه مطبوع در جهان است. شرکت گری یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان است که به بیش از 530 مرکز آزمایشگاهی برای آزمایش و ارزیابی محصولات مجهز است، بنابراین می‌توان گفت که تمام محصولات این شرکت از سطح کیفیت بالا و قابل قبولی برخوردار هستند. استفاده از خط تولید و تجهیزات فوق پیشرفته و همچنین استفاده از نیروی کار ماهر و کارآمد منجر به تولید انواع سیستم‌های تهویه مطبوع در سطح استانداردهای بین المللی با کیفیت بالا و تحویل به مشتریان در سراسر جهان شده است.

با گذشت سالها فعایت، گری توانست در بازار رقابتی یکی از پرفروش‌ترین مارک‌های تهویه مطبوع در جهان شود و به یکی از مارک‌های برتر جهانی تبدیل شود. این سیستم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان از آنها در مناطق جغرافیایی مختلف برای تأمین هوای خنک در محیط‌های مختلف و در مکان‌های مختلف استفاده کرد. علاوه بر این، استفاده از فناوری مدرن و تولید به روشی جدید باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین اثرات مضر محیطی می‌شود. بنابراین، به دلیل سطح بالای کیفیت، توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. تهویه مطبوع این شرکت در شرایط نصب مختلف با قدرت هوادهی مختلف تولید می‌شود.

موقعیت نصب و مدل‌های کولر گازی گری

کولرگازی گری را شرکت گری برای پاسخگویی به نیازهای بازار و مشتریان، در انواع موقعیت‌های نصب مانند دیواری، ایستاده و پرتابل با ظرفیت خنک کنندگی بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند. استفاده از جدیدترین فناوری‌های دنیا برای ایجاد این سیستم‌ها منجر به انتقال سرما و هوا به محیط زیست با حداقل مصرف در کمترین زمان ممکن شده است. ظاهر دستگاه‌ها ظاهری شیک و مدرن است که در هنگام قرار گرفتن در هر محیط زیبایی آن را دو چندان می‌کند. کولرگازیگریبانه با ظرفیت‌های مختلف از 9000 تا 50،000 btu/h در ساعت تولید می‌شود و همین امر باعث شده است تا از آنها در سایزهای مختلف برای تهیه هوای مطبوع استفاده شود. امکان کار در حالت سرما، سرما و گرما به کاربر امکان می‌دهد در صورت لزوم علاوه بر فصل گرم، از عملکرد گرمایشی دستگاه در روزهای سرد استفاده کند و در این حالت، هنگام خرید دستگاه در تمام روزهای سال، دمای لازم برای ساکنان فراهم می‌شود.

کمپرسورهای مورد استفاده در کولر گازی اسپلیت گری

همانطور که قبلاً نیز گفته شد تهویه مطبوع اسپلیت در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود و در بازار موجود است. بنابراین، بدیهی است که کمپرسورهای مورد استفاده تنوع گسترده‌ای دارند. کمپرسور یکی از قسمت‌های اصلی و مهم یک سیستم تهویه هوا است. این شرکت از بهترین و معتبرترین مارک‌های کمپرسور از جمله تکامسه آمریکایی برای تولید و تهیه انواع تهویه هوا استفاده می‌کند، بنابراین این دستگاه‌ها از ظرفیت خنک کنندگی بسیار بالا با حداقل مصرف انرژی برخوردارند و در کمترین زمان ممکن دمای یک اتاق را به یک درجه مطلوب تبدیل می‌کند.

سری کمپرسورهای مورد استفاده در کولرهای گازی شامل مدلهای اسکرال، پیستونی، روتاری و SWING هستند. هر کمپرسور روش کار خود را دارد که از نوع پیستونی به دلیل داشتن قدرت هوادهی بالاتر در مدل‌های ایستاده و سایر کمپرسورها در سیستم‌های تهویه هوای دیواری استفاده می‌شوند. با توجه به سطح کیفیت کمپرسور در حین کار، کمترین میزان سر و صدا را ایجاد می‌کند که می‌توان گفت جز سیستم تهویه هوای کم صدا می‌باشد. به دلیل تنوع کمپرسورهای مورد استفاده در آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری و همچنین در آب و هوای معتدل، از این دستگاه‌ها می‌توان برای ایجاد هوای خنک و مطبوع استفاده کرد.

 

مرجع مقاله:

https://rosemag.ir/2020/07/27/مروری-بر-مشخصات-فنی-کولرگازی-گری/