سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز بانه

اخبار روز صنعت کولر در ایران و خرید از بانه

یکی دیگر از پرچمداران سری جدید Master که همگان از آن به عنوان شاهکار جدید سونی یاد میکنند، تلویزیون LED هوشمند مدل Z9F میباشد. این تلویزیون که از رزولوشن 4K برای نمایش محتوای گوناگون برخوردار است، یکی از تلویزیونهایی به حساب میآید که از جایگاه ویژهای در بین محصولات رده بالا برخوردار میباشد. ظاهر این محصول بسیار ساده میباشد و برخلاف A9F سونی از شیوهها و سبکهای خاص و غیرمتعارف برای طراحی آن بهره نگرفته است، لیکن همین ظاهر ساده نیز بسیار زیبا و مدرن طراحی و پیاده شده است و جلوهای که به دکوراسیون محیط اطراف میبخشد، در یک کلام کاملا خاص و بینظیر است. همچنین کیفیت ساخت و استحکام بدنه این محصول نیز بسیار با کیفیت و عالی میباشد.

چرا که سونی در این پرچمدار خود نیز از مواد اولیه فوقالعاده مرغوب بهره گرفته و نیز در ساخت آن به ریزترین جزئیات ممکن توجه کرده است تا جایی که میتوان ادعا کرد که وسیله مذکور از لحاظ طراحی و ساخت کاملا بینقص بوده و شما به دشواری قادر خواهید بود که از آن عیبجویی کنید. همچنین سیستم صوتی این تلویزیون نیز در حد مناسبی میباشد و بلندگوهای آن با توان صوتی 20 وات قادرند که به نیازهای اکثریت کاربران پاسخ دهند.

افزون بر این که سیستم صوتی این مدل از ویژگیهای منحصر بهفردی همچونDolby Digital Plus ،Clear Audio ،ULTRA Surround  و ... بهره میبرد که آن را قادر میسازد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و عملکردی فوقالعاده قوی و ایدهآل را ازخود بهنمایش بگذارد.

گفتنی است ژاپنیها در این محصول خود نیز در رابطه با پورتها و درگاههای ارتباطی سنگ تمام گذاشته و تقریبا اکثر پورتهای پرکاربرد همچونUSB ،HDMI ، کامپوزیت، کامپوننت، LAN و ... را، آن هم در تعداد و شمار بالا و مناسب، ارائه نمودهاند. همچنین این تلویزیون دارای امکانات و ویژگیهای کاربردی بسیار دیگری همچون قابلیت اتصال به شبکه بی سیم ( WiFi )، بلوتوث، حسگر روشنایی، تایمر خاموش و روشن، EPG ، کنترل والدین، نور پس زمینه پویا و ... میباشد، که ارزش خرید آن را بیش از پیش بالا برده و این تلویزیون را تبدیل به یک رده بالای بسیار کاربردی و ارزشمند مینماید.

طراحی تلویزیون Z9F سونی

همانطور که اشاره نمودیم، این تلویزیون دارای یک طراحی ساده و در عین حال بسیار شیک، مدرن و خوب میباشد. پایههای این دستگاه رد پای بسیار کوچکی داشته و بهخوبی با هر دکوری مچ میشوند. همچنین قاب این وسیله بسیار کوچک و باریک بوده و از جنس آلومینیوم براق میباشد. طراحی این قاب به صورتی است که سبب می­شود شما از یک تجربه مشاهده غوطه ور ـ مخصوصا زمانی که تلویزیون بر روی دیوار نصب شده باشد ـ برخوردار شوید .

افزون بر این که کیفیت ساخت و استحکام بدنه این محصول نیز بسیار عالی بوده و سونی در این پرچمدار خود نیز از مواد اولیه فوق العاده مرغوب بهره گرفته و نیز در ساخت آن به ریزترین جزئیات ممکن توجه نموده است و به معنای واقعی در طراحی و ساخت آن تمامی جوانب در نظر گرفته شدهاند.